Reklamace zboží

V případě, že se projevý vada na zakoupeném zboží máte právo zboží reklamovat.

Kam zboží poslat:

Delin s.r.o.
Ľubochnianska 3b
080 06 Prešov
Slovakia

Prostudujte si Obchodní podmínky, aby se předešlo případným nedorozumněním. Ke zboží je nutné přiložit Reklamační protokol, případně další dokumenty prokazující odbornou montáž a pod. 

Reklamační protokol

Vrácení zboží

Podmínkou je nepoužité a nepoškozené zboží, nejlépe v původním obalu. K vrácenému zboží je třeba vyplnit a přiložit formulář Odstoupení od smlouvy. Bez vyplněného formuláře nebude vrácená zásilka dále zpracována.

Kam zboží poslat:

Delin s.r.o.
Ľubochnianska 3b
080 06 Prešov
Slovakia

Zboží zašlete zpět na Vaše náklady. Zásilky zaslané na náklady firmy Delin s.r.o. nebudou přijaty.
Vyřízení a vrácení peněz urychlíte, když společně se zbožím zašlete č. Vašeho b.ú (bankovního účtu).
Po-té co zásilku obdržíme, tak vyhodnotíme její stav a vystavíme opravný daňový doklad. Peníze zašleme na Váš b.ú. uvedený v formuláři o odstoupení od smlouvy.

Formulář o odstoupení od smlouvy